Sunday, December 25, 2005

Hati Hati Di Jalan Raya



Hmm...tgh naik moto tetiba jer terserempak dengan menda pelik ni,slumber aku je kluarkan kamera then snap sana..snap sini...huh ade orang pandang pandang...huh bior laa...dorang mesti ingat aku ni polis or reporter..hahaha...

Pengajaran buat kita la...hati hati ketika memandu...ingat orang tersayang...aku tak tahu ape nasib si driver dengan penumpang tu..sebab time aku snap tu ..dorang dah tade ...maybe si driver dan penumpang2..lari kot takut kena saman dengan kilang sebelah tu rosakan longkang kilang..heheh...or kejadian ni berlaku sebab lewat nak masuk opis....maybe.... mana kite tahu kan...hahaha...kira driver ni abis kreatif laa buat short cut..die ingat ape ....bas tu bley terbang ke apa...hahaha...or tali brek bas tu tercabut...korang describe le sendiri hahahaha..

Dua gambar kat sini..satu posing jauh...kalau tak berapa nampak haa aku snap yg dekat sket...cukup laa kan..kalau nak dekat sampai lubang hidung bas tu pun nampak... tu korang snap sendiri....

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

entah- entah driver bas tu saje parking macam tu.... cube tengok betul2

12:07 AM  
Blogger LookSharp said...

aku rase cam tu jugak....ade something wrong dgn driver bas tu..hehehehehe

8:19 PM  
Blogger Wafaa said...

shoot guna camera apa masa ni?

9:34 PM  

Post a Comment

<< Home