Thursday, June 15, 2006

With Camera

10 Comments:

Anonymous Anonymous said...

lawa la lighting and cute model too..

7:22 PM  
Anonymous Anonymous said...

wei..awek mana nie?kem salam..ekeke :D



re: wei ari tue aku takleh reply msg hang..tadak ct..aku maybe nak balik baling gak nie..tak sure bila

7:53 PM  
Blogger ClarkLens said...

Gambar, Hmm.. biasa je... tapi model tu aku kurang biasa la... Cuba kau bagi biasa2kan dia dengan aku... :D

3:23 AM  
Blogger LookSharp said...

sam - thanks....

suhaimi - awek mana?...adala.. tp bukan awek aku hehehe.

tadak ct?....tak pa aku paham....

clarklens - nak biasa kan dengan model ni hehehe.....jap nanti aku pikir pikirkan hehehe...

5:25 AM  
Anonymous Anonymous said...

awek mane? nak shoot gak awek.....sial xajak aku. ceh.

5:57 AM  
Anonymous Anonymous said...

pixars - awek mane?....ade laa..orng sini jugak...tp kalau ramai ramai nak shot gambar dia..lansung die tak leh posing kot sebab die bukan model hehehe....

6:23 PM  
Blogger b3cak said...

halah. xyah ramai2 datang. biar saya je yg amik gamba dia. sure dia akan posing baik. hehe.

sure heboh!

btw... knp potong tangan die?

3:11 AM  
Anonymous Anonymous said...

baja - betoi gak ye aku potong tangan die hehehe...tapi tu laa...dalam bnyk aku shot gambar die ini je yg aku rase ok....lagi pun semua gambar die candid..bukan nye die posing hehehehe...

9:40 PM  
Blogger Edoras said...

Haha...ramai nye yg berebut nak ambik gambar dia....

5:48 PM  
Blogger GuidanceLight said...

suma2....except scenes shot, yg ni paling minat....

3:19 AM  

Post a Comment

<< Home