Monday, August 07, 2006


Tak tahu nak letak tajuk ape..mmng sebelum ni aku jarang letak tajuk sebab aku lemah sket nak mentajuk kan gambar gambar aku ni...tapi utk gambar ni mmng aku nak letak tajuk tapi takde sesuatu yg tepat ....banyak perkataan kat kepala otak ni..nanti la satu masa nanti kalau ada,ada laa...kalau tak de..korang pandai pandai laa letak...

Aku pun tak sengaja nak shot mamat ni...bukan niat aku...sekeping je aku ade...aku gune TCON17,1.7x teleconverter...mmng jauh....aku hanya sedar mamat ni duduk and tgh minum air..so aku aim terus snap..bile aku check balik....aduh nape mamat ni jadi macam ni...nape nasib die jadi macam ni....aduh insaf gak aku...

8 Comments:

Anonymous Anonymous said...

~ sian dia..rasanya dia ada masalah mental..x pon dia org susah...mintak sedekah ke..carik botol kosong ke...moga dia diberi kesihatan yg baik...
~ nice la photo2 hang semua..ada nilai2 tersendiri..chaiyokk!! x blk kg ka?org baling kan?

5:58 PM  
Blogger GuidanceLight said...

erm.....nampak cam sketching....aduh!...dunya!dunya!...

8:41 PM  
Anonymous Anonymous said...

Tapi kan, ada orang yg macam ni duk kat tepi jalan tak mandi, makan ntah ape, tapi macam sihat tak kena penyakit pelik2, rilek je. mungkin kuasa tuhan kita tau di sebalik tu.

err.. nanti guide la aku nak beli tcon1.7 jugak

9:33 PM  
Anonymous Anonymous said...

iena - ...yaa iena sy orang baling,nak balik bulan ni rasanya 17hb ni kot...sebab ada kenduri kawin...nak join ambik gambaq kaa...??....hehehe

guidancelight -sketching??..yaa style cam tu sket...

sam - boleh sam,ermm aku rase aku nak jual TCON aku ni ....aku nak ambik TC-17ED,tgk budget dulu laa...kalau TC tu turun harga confirm aku ambik..:-)

11:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

tinggi value gamba nie...art tul..

5:20 PM  
Anonymous Anonymous said...

farhanz - thanks farhanz:-)

8:20 AM  
Anonymous Anonymous said...

actually mmg teringin nak capture shoot mcm ni.. but ..satu tak sampai hati.. 2nd sbb takde lense yg sesuai *tak mcm orang tu.. hehe.. but i like those kind of pix.. mahal tu..

8:48 PM  
Anonymous Anonymous said...

ecah ingatkan tadi lukisan.. apa sebab sampei diorang jadik cenggini erk... cool bro.. really cool here..
::e c a h::

5:31 PM  

Post a Comment

<< Home