Tuesday, October 21, 2008


3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

salam,
Guna FZ30 lagi di samping D80, wah caya la bro dengan shot ni macam (yellow kebaya). Adik aku dah rembat FZ30 sejak aku invest gile2 dengan sistem Oly. Tapi kena pula time2 sibuk ni susah nak enjoy ambik gambar.

aku dah x guna fotopages,sekarang kat:
http://sam4605.multiply.com
http://sam4605.blogspot.com (tp malas nak taip sekarang ni.. haha)

okay.. all the best.

4:20 AM  
Blogger LookSharp said...

Hi bro Sam,..

Aku suka buat main main je FZ30 ni..hehehe sometimes leh jadi serius gak gamba die...ntah kalau nak jual sayang..baper je orang nak angkat so aku guna je...adik adik aku tak nak kamera ni sebab besar gedabak kikikiki

Patut la bile aku pg je fotopages nko lama tak update..thanks bro kasi link baru....aku nak tgk jgak member member lama ok ciao!

6:17 PM  
Anonymous Anonymous said...

bro,
Aku mcm tak percaya gambar ni hasil dari fz30, tambah cun si model jelita tu. Tapi x mustahil dari tangan yg dah pro. Aku paling rindu fz30 ialah keupayaannya untuk macro+raynoxdcr250.

Itulah sayang jugak dengan fz30, daripada fz30 lah belajar banyak pasal fotografi. Nanti aku ambik balik utk jadi backup (haha, buruk siku la pulak).

Aku tak banyak invest lagi, slow-melow kata orang. Guna aper yg ada (12-60+40-150), nanti bila dah jadi angau sikit + tebal sikit wallet tu, tambah lah koleksi. Tambahan pula minat dengan mFT oly, G1 tak minat sangat sebab macam dslr sangat. Oly punya macam pns biasa.

Avatar aku actually S3, masa tu sikit lagi nak angkat cam ni, tak jadik.

Ok bro.

7:42 PM  

Post a Comment

<< Home