Thursday, February 09, 2006

Dunia Kecil 3




Ok...ini siri terakhir dari Dunia Kecil..mungkin akan ada lagi...tak boleh nak cakap:-),semua shot shot ni...lokasinya dekat Kota Kemuning Lake,ade la tempat joging2 sket,dan ada taman bunga...dulu cantik....sekarang dah tak terurus..kiranya taman bunga + belukar....so aku lepak kat sini laa buat semua eksperimen ni.....hehehee..mmng sunyi dan tak de orang....hoho bahaya tu....banyak khazanah alam kat sini....terpaksa..nak shot nyer pasal..:-)
Utk tatapan semua...ok lepas ni Zoo Negara plak...:-)

13 Comments:

Blogger HUZAIMI MAT ZALI said...

Blah la lu mamat...gua memang confirm la nak bersara lepas ni...gambar yang kau ambik ni memang hampeh...menyakitkan jiwa aku...tapi menyedapkan mata orang yang lain...chet...aku jeles..memang jeles...dan hati aku ni makin terasa dengki yang amat sangat......perfect...

2:15 AM  
Anonymous Anonymous said...

Takyah laaa bersara,teruskan usaha lagi..kalau pokok kelapa tu dah sampai ke kemuncak nye...ko turun laa...jangan naik lagi..turun then ko pegi daki everest plak...hehehe

Drpd ko jeles ngan aku baik jeles dngn baja...sebab dier ade 20D..heheh aku skang ni jeles dgn baja...heheh..

2:42 AM  
Anonymous Anonymous said...

bang..nak contact no..email or apa2 bole?? nak belajaq amik gambaq ngan bang laa..power gila laa gambaq..lagipon kita sekampung..mana tau sedara kaa..ehehehe :D

8:06 AM  
Blogger LookSharp said...

email kan ada...aku dok kg seberang pekan baling...:-)

2:35 AM  
Anonymous Anonymous said...

dunia kecil eh? hahaha nice translation from the real word, macro world! i never like macro before this, cause its so hard to shoot..now, im starting to learn it,bits by bits..hopefully i have a nice collection of my own Dunia Kecil like you have here..thanx for dropping by dude.

3:07 AM  
Anonymous Anonymous said...

hey!
i appreciate your visit.lagi2 your comments!am not worthy,compare to you and your photographs..such exquisite photos! (without doubt) sharp & crisp..apparently all the above!do post more,tau?will be your regular visitor! :)

..take care!

4:22 AM  
Anonymous Anonymous said...

thax 4ur visit... gambo dlm ni lagi cemerlang...

5:55 AM  
Anonymous Anonymous said...

wow... tq for dropping by at my page. U r one great photographer. Saya suka semua gambar-gambar di sini. Congratulations. Semoga suatu hari nanti saya dapat sampai ke peringkat awak.

6:36 AM  
Anonymous Anonymous said...

very nice, tpi cam overexposed lak... amik wktu tgh hari ke? pkai camera ape ekk?? leh bg tips tak camne nak amik gmabr binatang yg suke trbang ni?

thnks visiting my fp...^_^

7:46 AM  
Anonymous Anonymous said...

respect...klu leh ambik gombo cengini...tangan mesti terus melekat dgn kamera...uhuk...uhuk...

4:46 PM  
Anonymous Anonymous said...

oi huzaimi janganla jeles jeles... tak satu je pompuan kat melaka tu. tu budak content control ramai, ko taknak. jangan tergila2 dengan kamera je.

oi looksharp, gambar2 lu memang buat orang kecil hati.

i'm not worthy...

10:41 PM  
Anonymous Anonymous said...

wah power betul gambar.....power gak camera baru ko tu ek.....aku dah resign! busan trus nak amek gambar sbb ko dah lagi terer....huh!

8:07 PM  
Blogger LookSharp said...

Uit...??...gini la plak jadi nye bile aku tukar kamera...mmm....mmm....wey jangan la cam ni plak..naper masing masing nak resign ni..ala....pe laa....kamera baja lagi mahal...die tak bising bising pun.....

Aku tak terer mana laa....kat sini semua gambar yg jadi je..shot bebanyak..yg tak jadi?..ade sape tanye?...hahahha..hnya tuhan yg tahu....

4:23 AM  

Post a Comment

<< Home