Tuesday, February 14, 2006

Sunset and Silhouettes







Sunset and Silhouettes,.....mmng pernah release sebelum ni....dah jadi kebiasaan...merah,oren,hitam,putih dan kuning mmng sinonim dengan scene sunset ni....tapi kalau kena dengan gaya..scene ni akan jadi lebih cantik dan menarik..terpulang pd kreativiti masing-masing...

Aku tak pernah puas shot sunset and sunrise...sebab tak pernah dapat yg betul betul kehendak hati...sebab tgk yg orang lain punye..fuh cantik.....tak per terus snap le...kalau nasib baik...dapat laa...Semua scenen ni lokasi kat Johan Setia,tmpt aku netap skarang ni la....tgh menggila shot matahari nak terbenam tu...ade gak bebudak main main dengan basikal dorang .....so join sekali....err...zoo negara punye siri akan nyusul selepas ini ....
Ok...tatapan semua..:-)

10 Comments:

Anonymous Anonymous said...

zoo negara selepas ini?? adoi..rugi tak dapat join..heheh :D

7:56 PM  
Anonymous Anonymous said...

zoo negara selepas ini?? adoi..rugi tak dapat join..heheh :D

7:56 PM  
Blogger HUZAIMI MAT ZALI said...

oit ..kau ingat gambar kau best sangat ker?...ha...ha. kau ingat aku suka ke?...err memang aku suka pun..chet...apa aku cakap ni...isy tensen nyer.....ala....ni mesti edit kat photoshop ni....dah la kau...dengki tul..aku rasa...rasa macam nak gi pukul kau jer...

8:20 PM  
Anonymous Anonymous said...

blah la mamat....p balik kampong...jgn mai keje lagi!! xsuke tgk gambar2 ko amek nie! blah blah blah!

12:15 AM  
Anonymous Anonymous said...

chantek dan juita

2:02 AM  
Anonymous Anonymous said...

perghhhh...mana nak dpt sunset nihhh..ishkkk..sume lawa gamba kau amik nih,tak puas hati ke? hehehhe dah cantek2 nih

2:21 AM  
Anonymous Anonymous said...

y'all........... try post gamba2 ni pi Digital Camera Magazine (malaysia) n Chip Photo-Video.


we're not worthy!

7:18 PM  
Anonymous Anonymous said...

:-)....sampai sekarang all pict from Binary Form jadi reference...

Aku cuba study one by one...:-)
so many great photo there, trust me..:-),a lot to study..

12:36 AM  
Anonymous Anonymous said...

silhouettes...saya try ambik gambo cengini yesterday but tak dapat result yang diharapkan...ish ish ish...but your pictures are gr8..best larr

5:49 AM  
Anonymous Anonymous said...

memang dah lawa dah siluete tue..nak try dapat macam suasan ang tue..tapi dapat yang lain

12:34 PM  

Post a Comment

<< Home