Friday, March 03, 2006

Banjir





26.2.2006,Ahad...berlaku banjir besar di Shah Alam yang melibatkan banyak buah rumah,sekitar TTDI dan Batu Tiga,ramai yg dipindahkan ke penempatan sementara disebabkan paras air yang naik terlalu tinggi.

Aku hanya sempat ke Kg Jalan Kebun Bunga,Batu 3...itu pun bukan dalam planning...semuanya tak sengaja...aku tak boleh meneruskan perjalanan pabila tiket tak dijual di stesen komuter shah alam(sebab banjir),jadi program aku batal hari tu,then dari aku balik kosong macam tu je....ada menariknya aku shot shot sket kat batu tiga tu.

Sebelum ni mmng pernah banjir...sampaikan aku tak boleh lalu kat depan kilang gula tu....tp pagi ni lain...banjirnye lagi besar...
Tak banyak gambar aku boleh shot kat sini,wpun banyak babak yg perlu dikongsikan,tujuan aku bg melahirkan rasa simpati dengan mangsa mangsa yg terlibat....aku carry banyak barang nak handle kamera pun susah.....fuh

2 Comments:

Blogger b3cak said...

anda seorang photojournalist! :)

11:23 PM  
Anonymous Anonymous said...

haha..ngan bangganyer akulah mangsa banjir di ttdi jaya...best main air..papepun well done!

6:55 PM  

Post a Comment

<< Home