Friday, March 03, 2006

Tunjuk Perasaan 2










Minyak Naik Harga.....
Ramai yang marah....
Aku berkarya....

Setibanya dorang depan perkarangan KLCC tu,semua serbu pegi sana...FRU,orang ramai..and cameraman hehehe...
Memula aku rase macam tak de cameraman pun,selepas kumpulan tunjuk perasaan tu..tiba....haa semua ade dr handset,compact camera,and set set otai semua ade....

FRU,penonton,penunjuk perasaan,..and cameraman...itu je golongan yg paling menyerlah....aku round habis...dari tempat penonton sehingga laaa..kumpulan penunjuk perasaan ni....

Huh....rase macam shot kat bird park plak hehehe...senang betul nak shot orng....tak yah nak sembunyi....haa aim je depan muka dorang tak kisah pun...kena pantas sebab banyk moment kat sini.....huh setin camera kena pantas..

Ok..utk korang semua....

9 Comments:

Blogger b3cak said...

i'm not wortyh..........

1:09 AM  
Blogger LookSharp said...

Hari Jumaat Baja...u kija...hehehe...

1:26 AM  
Anonymous Anonymous said...

Kamera apa u pakai.. bole kasik spec. heh heh..thanks

8:28 AM  
Anonymous Anonymous said...

hui..rugi aku tak dapat pi tgk..aku tgh outstation nie..kat selama perak..nie balik baling sat..singgah ijan yassin punya cyber..

wei..effect lampu tuh aku tak paham hang tanya apa..tue pasai ayaq tuh..ayaq tuh bergerak..sebab tuh jadi panjang aku rasa..heheh :D

wei jom la lepak sama2 bebila :P

10:48 PM  
Anonymous Anonymous said...

tak tau nak bagi komen pasai kenaikan minyak nie...tapi terasa gak sbb gaji tak naik2 tp keperluan semakin tinggi harga...hehehe...tp suka shot 'heli' tue...

10:55 PM  
Blogger HUZAIMI MAT ZALI said...

oit..tka gi semayang ker?...siap bawak camera lak masa tu..oooo kantoiiiii..he.heh.e any way nice pic...syabas (syarikat bekalan air selangor)..har..har..har

7:20 PM  
Anonymous Anonymous said...

cool capture... terasa kengerian dan kemarahan orang-orang itu.

2:20 AM  
Anonymous Anonymous said...

wei..tomoi tuh aku balik baru nih..aku kena outstation kat selama..alang2 balik baling sat..tue tomoi budak2 cakap ada..free lak tue depa ada pass..pi laa..hahhaa

wei..1st pic tuh mmg aku pakai flash..hahaha..built in punya..nampak skin tone dia lain skit kan..hahaha..flash gedabak tak mampu lagi laa..wei..jom laa lepak skali :P

6:58 PM  
Anonymous Anonymous said...

wow,nice shot u have there...!!!!

5:20 AM  

Post a Comment

<< Home