Tuesday, March 07, 2006

Gambar Burung Lagi






So tak de tempat lain dah......bile semangat aku naik so kat sini laa aku lepas geram hehehe....tu la bahana nyer baca majalah DCM nih.....bace 2,3,4 helai...tangan ni mula tak boleh duduk senang.....kepala ingat kan kamera jer hehehe.....

Hari ni kira cuti laa...cuti demam....hahaha....
Lokasi sama Kota Kemuning Lake....dah bnyk kali dah mention kat sini....tapi ingat, banyak lagi nak explore kat tasik ni..banyak lagi yg tak dapat...khazanah tak terkata..hehehe..setakat ni aku sorang jer gile dengan kamera kat sini....

Gambar burung kat sini semua nye susah susah nak shot,tak macam bird park ye....burung sini pemalu...malu ya amat sangat..aku tak tahu satu pun nama burung yg aku shot ni...gambar 1 tu ....die tgh main kat padang..aku pula baring.tu pasal gambar jadi macam tu...yaaa..kena baring.....

Gambar 2 tu...sejenis itik laa...paruhnye merah..lagi susah nak shot.nampak je orang terus lari masuk belukar huh.....
Gambar 3..ini bangau kot....jauh ni
Gambar 4..yg ni aku tahu burung murai.......pun susah gak..hehehe

Gambar 2,3,4 zoom 19.1x optical zoom.....3 megapixel, itu pasal kualiti kurang.....tak leh nak detail...:-)

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

aku nak pi satu ari nanti..hehe :D

wei..bila mau singgah puchong umah aku :P

8:07 AM  

Post a Comment

<< Home